19. mail toimus taas järjekordne Lilleküla Gümnaasiumi projektipäev, millest võttis osa terve kool. Kõik õpilased olid hõivatud õues erinevate tegevustega. Kui mõnikord on kevadise projektipäeva ajal tulnud taevast nii vihma kui rahet, siis seekord paistis soe päike.
1. klassid tutvusid Löwenruh pargiga. Õpilased täitsid loodusvaatluste ülesandeid paaristööna. Õpiti tundma putukaid, puid ja põõsaid, kuulati linde, tunti lõhnu. Tegevusi jätkus tunniks ajaks. Ilm oli hea ja meel rõõmus. Kui pärast tegevusrohket looduse uurimist olid kõigil kõhud tühjaks läinud, peeti maha vahva piknik koos meeleoluka lustimisega mänguväljakul.
2. klassid käisid Kadrioru pargis. Lastel oli pargi plaan, mille järgi nad liikusid ja töölehel etteantud objekte otsisid.
3. klassidel oli teemaks “Vanalinna lood ja legendid”. Koos Niguliste muuseumi giidiga jalutati vanalinnas ning kuulati mitmeid lugusid Tallinna linnast. Mõned olid tõestisündinud lood, näiteks lugu Raeapteegist, mis vanima Euroopa apteegina on tegutsenud pea 600 aastat samades ruumides, mõned olid legendid. Oli põnev kuulata.
Kolme 4. klassi lapsed jalutasid Stroomi parkmetsa, kus neid ootasid kehalise kasvatuse õpetajad. Õpilastest moodustati segarühmad ning nad pidid läbima ümbritsevas männimetsas erinevaid punkte. Pärast tehti kohapeal piknikku. Tagasiteel leiti metsa alt palju jänesekapsaid.
5. klasside teema oli “Liikumine annab rõõmsa meele”. Päev algas jalgsi rännakuga kooli juurest Stroomi rannahooneni. Selle läheduses oleval Merimetsa terviserajal läbisid lapsed 1.2 km pikkuse raja, millel olid kontrollpunktid, kus meeskondlikult või individuaalselt tuli lahendada mõtlemist ja osavust nõudvaid ülesandeid.
6. klasside ülesandeks oli kooli staadioni kaardi koostamine. Selle jaoks tuli mõõta kõik vajalikud staadioni pikkused. Asja tegi keerulisemaks asjaolu, et mõõdulindid olid lühikesed ja plaanile tuli kanda ka kõik valged jooned. Kui kõik sai mõõdetud ja plaan koostatud, tuli välja arvutada, kui palju kunstmuru kulub staadioni katmiseks ja kui palju valget värvi läheb vaja joonte tegemiseks, kui 1cm joone tõmbamiseks kulub 0,2 g värvi. Kõik õpilased olid tublid ja said oma ülesandega hästi hakkama.
7. klassi õpilased otsisid Kadrioru pargist vihjete järgi kultuuriloolisi objekte ning pildistasid neid. Nii mõnigi rühm kõndis otsingul peaaegu 10000 sammu.
8. klassidele korraldas loodusteaduste õppetool õppekäigu Harku metsa, kus toimus lõimitud uurimusliku õppe rakendamine loodusteadustes. Bioloogias püüti ja uuriti vee selgrootuid. Geograafias õpiti mõõtma nõlvakallet ning asimuuti, lisaks ka seda, kuidas neid plaanile kanda. Füüsikas õpiti mõõtma puu kõrgust, UV-kiirgust ja määrati kellaaega päikese abil. Keemias mõõdeti vee voolukiirust ja pH taset. Kõikide punktide vahel liikudes pidid õpilased lahendama ka iseseisvaid ülesandeid, mis olid selle päeva teemadega seotud ja aitasid laiendada silmaringi.
9. klassi õpilased mängisid Actionbound äpis loodud maastikumängu. Mängu küsimused olid loodud õpetajate poolt Digilõime koolitusel.
Traditsiooni kohaselt veetsid 10. klassid projektipäeva Tallinna vanalinnas, kus igal õpilasel oli ülesanne ühe vanalinna ehitise juures giidina esineda. Tutvustatava objekti sai õpilane loosiga ja ette oli vaja valmistada viieminutiline ettekanne.
Tutvustati Püha Vaimu kirikut, Neitsitorni, Taani kuninga aeda, Püha Katariina kloostrit ja paljusid teisi objekte. Õpilased, kes olid palju kordi vanalinnas käinud, avastasid, et nad pole varem üldse teadvustanud endale Mustpeade maja, Suurgildi hoone ja paljude teiste kohtade ajaloolisi juuri. Oli õpetlik, aga ka seltskondlik päev.
11. klassi õpilastele toimus traditsiooniline võõrkeelte õppetooli korraldatud skulptuurijaht vanalinnas. Rühmad pidid leidma etteantud nimekirja järgi skulptuurid ja mälestusmärgid ning etendama nende juures sisule sobiva stseeni, mis jäädvustati fotole.