Õpiabi eesmärk on toetada õpilase arengut tulenevalt tema hariduslikest erivajadustest ja võimaldada tal saavutada riikliku õppekava nõuetele vastavaid õpitulemusi.
Koolis on kolme tüüpi õpiabirühmi: õpiabirühm logopeedilise abi andmiseks, õpiabirühm eripedagoogilise abi andmiseks ja E2 keeleõppe rühm.
Logopeedilisi õpiabitunde viib läbi logopeed, teisi õpiabitunde eripedagoogilise ja eesti keel teise keelena aine lisakoolituse läbinud õpetajad.
Õpiabitundides viiakse läbi järgmisi tegevusi:
- korrigeeritakse keele ja kõne probleeme, arendades suulist ja kirjalikku kõnet lähtuvalt kõnepuude mehhanismist või olemusest
- arendatakse kognitiivseid oskusi;
- kujundatakse ja arendatakse eripedagoogiliste võtete abil õpioskusi ja õpivilumusi.
Nimetatud tegevused toimuvad õpiabitundides lähtuvalt vajadusest vähemalt üks kord nädalas.
Õpiabirühma tunnid toimuvad üldiselt vastava ainetunni ajal, milles õpilasel täheldatakse raskusi. Vajadusel võib tunde läbi viia ka enne või pärast õppetunde.
Õpiabirühma võetakse vastu ajutiste ainealaste õpiraskustega ja väljakujunemata õpioskustega ning logopeediliste probleemidega põhikooli õpilane, kes vaatamata klassi- ja aineõpetajate abile ja nõustamisele ei suuda täita põhikooli riikliku õppekava nõudeid või kes vajab õpioskuste ja -harjumuste kujundamiseks toetavat õppekorraldust.
Õpiabirühmas on üldiselt kuni 6 õpilast.
Õpilane võetakse õpiabirühma vastu individuaalse arengu jälgimise kaardi alusel HEV koordineerija ettepanekul, lapsevanema nõusolekul ja kooli direktori otsusel.