Eelmise nädala neljapäeval oli meil traditsiooniline õuesõppepäev. Erinevad klassid toimetasid erinevates Tallinna toredates kohtades, kus õpetajad olid neile vahvaid ülesandeid seadnud. Õnneks oli ka ilm õues õppimiseks soodne.
1. klassid käisid Löwenruh pargis loodust vaatlemas. Lapsed täitsid ülesandeid, kus tuli jälgida puid, põõsaid, loomi ja kuulata hääli enda ümber. Õpiti ka ilma vaatlema.
2. klassid õppisid Kadrioru pargis plaani lugema ja selle järgi liikuma. Pargis tuli läbi käia kaheksa punkti ning täita tööleht. Lapsed tegid ka toredaid fotosid, mille järgi hiljem kunstitunnis joonistada. Kosutav piknik oli samuti päeva vahva osa.
4. klasside segavõistkonnad otsisid Stroomi pargis kontrollpunkte, kus tuli lahendada erinevaid ülesandeid matemaatikast, spordist ja eesti keelest.
5. klassid matkasid kooli juurest Merimetsa terviserajale, kus neid ootasid oskusainete õpetajad huvitavate ülesannetega: tuli näidata osavust lõngast paela punumises, kaerajaani tantsimises, tangrammi kokkupanemises, TikToki stiilis tantsu ja laulu loomises. Lõpuks matkati kooli juurde tagasi. Kokku tuli tubli 7-kilomeetrine ring.
6. klasside tegusa päeva ülesanne oli läbida hulknurgakujuline teekond. Alustuseks tuli koostada arvutis umbes neljakilomeetrine teekond. Seejärel mindi seda läbima ja selfisid tegema. Nutitelefoni rakenduse abil tekkis lastel teekonnast hulknurk, mis prinditi välja. Juba klassiruumis tuli arvutada selle pindala ja vormistada oma töö plakatina. Plakatile lisati ka grupifotod. Tööd tulid korralikud ja üritus ise oli väga vahva.
7. klass veetis päeva Kadrioru pargis, kus nad otsisid vihjete abil erinevaid objekte – ehitisi, mälestusmärke jm.
8. klassid osalesid loodusteaduslikul õppepäeval Harku terviserajal. Vaadeldi loodust, otsiti loomade tegutsemisjälgi, mõõdeti luidete kõrgust ja kallet, UV-kiirgust, vee pH-d ja voolukiirust, määrati puu kõrgust ja otsiti veeselgrootuid.
9. klassid orienteerusid Kadrioru pargis. Mäng algas Jaapani aias ja lõppes Poska monumendi juures. Õpilastel oli alla laaditud Actionboundi äpp. Klassid jagati võistkondadeks, iga tiim valis endale nime ja siis läkski mäng lahti. Erinevates kohtades tuli leida vastused küsimustele, mille olid koostanud kehalise kasvatuse, ajaloo, vene ja inglise keele õpetajad, siis sai alles sai edasi liikuda järgmisse punkti. Tulemused kajastusid hiljem mängu kodulehel, kus siis sai õpetaja vaadata, kes kui palju punkte sai ja kaua aega kulus mängule.
10. klasside projektipäeva kirjeldab värvikalt üks läbiviijatest, ajaloo õpetaja Ago Viigipuu nii:
“10. klassid käisid traditsiooniliselt Tallinna vanalinnas ekskursioonil, tutvumas ja tutvustamas klassikaaslastele meie UNESCO maailmapärandi pärle. Eesmärgiks oli õppida tundma oma kodulinna, et seda tulevikus vääriliselt teha ka oma külalistele. Teekond algas Vabaduse väljakult, kulges üle Toompea ja Tornide väljaku kuni Raekoja platsini. Täitsime eeskujulikult 10. klassi ajaloo riiklikku õppekava, mis haakub keskaegse Tallinnaga!
Käsitletud objektide hulgas olid Niguliste kirik, Paks Margareeta, Kiek in de Kök, Toompea loss ja Toomkirik, Tallinna linnamüür ja kaitserajatised, Oleviste kirik, Suurgildi hoone, Raeapteek, Raekoda, Püha Katariina klooster jt.
Erinevalt varasematest aastatest oli käesoleval korral veider olukord, sest õppekäigul me ei kohanud mitte ühtegi inimest! Ainult mina ja 10.a II rühm. Linn oli inimtühi ja elutu. Umbes nagu lasteraamatus “Palle üksinda maailmas”, kus poiss ärkab hommikul üles ja linn on inimestest tühi.
Protestijad olid kadunud koos politseinikega. Kadunud olid ka kõik turistid, samuti kohalikud elanikud. Tuul keerutas tühjal Raekoja platsil paberilehti. Mööda tormas vaid kari hulkuvaid koeri, kes koroonaajastu tõttu olid inimestest ilmselgelt võõrdunud. Sürreaalne, samas apokalüptiline.
Ainsad elavad hinged olid paar ehitustöölist, kes kiirustades lasid kinni akutrelliga Pühavaimu kiriku ust. Samuti olid ehitusplaatidega barrikadeeritud Oleviste ja Toomkirik (ilmselt kaitseks kunstiväärtuste rüüstajate eest).
Kuna segavaid turiste ei olnud, oli tempo kiire ja ettekanded väga sisukad. Tänan 10.a klassi II rühma intelligentse meelelahutuse eest! Teadmiste toel saame siin lõpuks kõik targaks!”
11. klass käis vanalinnas skulptuurijahil. Õpilased olid jagatud rühmadeks, kellel oli ülesanne leida vanalinnast nimekirja järgi üles kaheksa skulptuuri või mälestusmärki, uurida nende tausta ning etendada sobilik stseen, mille nad jäädvustasid selfina.