1. juunil tunnustas direktor oma vastuvõtul õpilasi, kes olid sellel õppeaastal mingis valdkonnas parimatest parimad.
Palju õnne 54 õpilasele, kes sel aastal oma silmapaistvate saavutuste eest direktori tunnustuse pälvisid!
Silmapaistvad tulemused õppimises
Iris Marie Juganson 1.b
Marta Eliise Kiisler 1.a
Agampreet Singh 1.b
Maarja Johanna Mäe 4.b
Lisanna Lepmets 4.b
Diana Metlitski 4.c
Hubert Koidu 4.a
Edith Oberle 5.c
Heinz Koidu 5.a
Laura Loviise Vestung 6.c
Mariin Aasmäe 6.c
Mihkel Abner 6.d
Rasmus Sepp 8.c
Ragnar Martinson 8.a
Laura Jansen 8.c
Hardo Vilen Hülp 8.a
Rasmus Salumäe 8.c
Marie Muinasmaa 9.c
Martin Väli 11.a
Marri Marie Mänd 12.a
Grete Lii Leinsalu 12.a
Rasmus Raasuke 12.a
Chiara Cicetti 12.b
Jan Marcus Topp 12.b
Silmapaistvad tulemused spordis
Gerda Kadak 6.b
Mia Marite Belials 9.a
Hanna-Maria Sepp 9.a
Võrkpalli naiskond: Caterina Cicetti 10.b, Ere Viisitam 11.b, Õnne Heintalu 12.b, Jasmin Kelly Kodas, Kirke Rebane 12.a, Marita Vahtra 12.b, Marri Marie Mänd 12.a
Silmapaistvad tulemused huvitegevuses
Ron Peterson 3.b
Mirtel Luik 5.c
Jan Markus Naarits 6.b
Mirtel Rist 9.c
Silmapaistvad tulemused koolielu edendamises
Angelina Proosvelt 9.a
Liisa Marie Orav 9.d
Andra Allik 12.a
MF Hoitud lemmik – Triinu Lii Neubauer, Heti Maria Kala, Marta Maria Tamm, Liisabel Lass
ÕF Kolmekas – Laura Rebane, Rasmus Pihel, Hanna-Liisa Võhandu, Ralf Kaspar Patrason
ÕF Lampi – Maria Palumaa, Eliisa-Kirke Kaldre, Remo Kobin
Kooli väärtuste kandja
Krõõt Kull 4.c
Tessa Erin Adamson 6.c
Gregor Sädus 7.d
Kooli aulas anti õpilastele kätte direktori tunnustused ja kooli rinnamärk, söödi koos torti ning seejärel sõideti Rakett69 Teadusstuudiosse. Teadusstuudio töötubades osalemine oli õpilastele elamuskingitus kooli poolt.
Noorema vanuseastme õpilased pidid meeskonnatööna valmistama õhukahuri, õhupalliraketi ning tuule jõul liikuva purjeliikuri, vanemad õpilased meisterdasid sõidukeid ja sorteerimismasinat.
“Ühte gruppi sattusid kokku õpilased väga erinevatest klassidest ja enamus ei olnud omavahel tuttavad. Kõik said grupitöös osaleda, ka 1. klassi lapsed olid täisväärtuslikud meeskonnaliikmed. kõikide arvamust arvestati, jagati ülesandeid, võeti ise initsiatiivi, anti endast parim ja tehti tõelist meeskonnatööd. Omavaheline suhtlus oli hooliv ja viisakas. Tundsin suurt uhkust, kui meie õpilasi vaatasin!” iseloomustas huvijuht Marje Nurk meie parimate õpilaste meeskonnatööd Teadusstuudios.